Men SUCK!


Har lagger jag ner energi pa videoblogg for att gora er glada & sa ar det forsta jag far, ett meddelande av en van som sager att jag later superannorlunda & ser spand ut.
Meeeeeeeen! Suck & pust!
Jag kanske later annorlunda for att jag inte pratar svenska varje dag.
Jag hor inte ens svenska varje dag.
Skriver gor jag, laser gor jag.
Men allt jag hor ar engelska & det ar det spraket jag pratar ocksa. (forutom mina Skypesamtal nagon gang i veckan..)
Sorry om jag har andrats lite.
Jag ar ingen Silvestedt an dock. Haha.

Och jaaaaa jag ser val ganska stel ut eftersom det ar sjukt konstigt att stirra pa mig sjalv & prata & filma.
Annu varre ar det att titta pa nu i efterhand.
Men Hey! Vad gor jag inte for er liksom?

Vad bara nojda & glada nu okaaaaaj?
Nu ska jag ivag pa My Chemical Romance konsert.
Tjohej
Puss

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vem tusan låter och ser inte annorlunda ut, när man pratar framför en kamera !?

Ta fram en videokamera och folk blir bums stela och börjar prata konstigt.

Jag tycker " kör hårt " !

Det är jätte många som vill se lite av vardagen. Vi i familjen har ju sett i verkligheten, men det finns kusiner, kompisar och vänner som är nyfikna !

Jag tyckte att det var kul och "gött" att kolla på.

Pappa

2 veckor kvar !

2010-12-04 @ 08:21:02
Postat av: Frida

Haha älska videoblogg! Man måste va ful om man filmar sig själv , det vet du väl? Och du har inte förändrats ett smuck! :) ses snaaaart!

2010-12-04 @ 09:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0