Mest kanslomassig i stan

eller kanske varlden.
Fy vad jag kanner mig ledsen ikvall.
Och vet ni varfor?
Jo for att vara vaskor fortfarande ar borta.
Jag far panik.
Hejda nyars-outfit, hej utgifter.
Jag har ocksa haft helvetes resor till & fran jobbet.
Samanlagt varit borta 12 timmar & jag svimmar snart.
Dessutom maste min (just nu inte alls kara) man hacka pa mig bara for att han vet att jag ar mesigt kanslomassig.
Sa jag ligger i soffan & surar utan dess like.
Jag tycker till och med att jag sjalv ar skitfjantig, men kan inte hjalpa det.

Kan det vara lite menshormoner som spokar tro?
Herregud Jenny.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Lilla gumman då,vädret är ju inte det bästa och ni är välbehållna så upp med hakan! Det blir nyår ändå, visserligen ditt/ert första som gifta men det blir många framöver. Har inget uppmuntrande att säga men det kunde varit värre, det vet du, ryck upp dej nu,det kan inte vara så kul att vara amerikan som brukar kunna fixa allt åt sin fru och nu kan han inte göra ett skit åt situationen,kram kram.Älskar dej!

2010-12-30 @ 09:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0