No more

surerier for Jenny!
Nu ar griniga & kanslomassiga perioden over & jag tackar hormonerna for denna gangen.
Tack tack & ni ar inte valkomna tillbaka nasta manad.

Jag somnade i soffan efter mitt blogginlagg, sen kom hamburgeleveransen, sa jag at min burgare & sen somnade jag i soffan igen, haha.

Iallafall.
Idag ar det forhoppningsvis sista dagen jag behover pendla till jobbet med subways.
Nasta vecka vill jag cykla igen!
Mar lite daligt med bara tanken pa att det ar ett par manader kvar med sno-risk, sa jag kanske maste gora om detta igen.
Tur som ar, sa tror jag att alla linjer ar "reparerade" nu, sa jag behover nog inte sta & vanta i 20 minuter pa att ett tag ska dyka upp.

Nu ska jag fortsatta dricka kaffe & lasa bloggar innan jag ger mig ut.
Sista jobbdagen for veckan & ikvall ska jag & herrn pa bio.
True Grit eller The Fighter ska vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0