Oooooh aaaaah

HEEELG.
Jobbveckan slutade med cupcakes av lillskruttans underbara foraldrar, en svensk daimtarta & en superfin designmossa.
Ah vad glad jag blev!
Sen fick jag en valdigt fin julbonus ocksa.
Sa jag trampade glatt hem i motvinden!

Sen har jag antligen fatt alla Andrews julklappsleveranser & dom som inte kommit an, kommer pa mandag.
Phew!
Julkalendern gick at skogen eftersom allt blev forsenat.
Men jag trpr inte att herrn klagar for nu far han paket varje dag tills vi aker till Sverige.
Idag fick han Predator & Inception pa Blue Ray med extramaterial.
Han ar glad.
Och tacos ska vi ata & det ar The Office julavsnittet ocksa.
Ah vad bra vi har det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0