1 Meter!?

Det kom inte ens en liten snöflinga i helgen.
Inte en endaste pytteflake.
Gött mos tänkte jag & kände vårkänslorna spira när solen gassade.
Väderguden tänkte - Mohahahah, inte fan är våren påväg. Nu jävlar Jenny ska du få se på snö.
Imorgon ska det komma upp till en meter.
EN METER!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Jag vill inte ha mer snö.
Jag vill ha vår. Vårskor, skinnjacka..

Jaja.
Samma visa varje år.
Ibland måste man bara få gnälla av sig lite.

Här kommer en skojig nyhet.

Vi har bestämt datum .. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy för snö!!! Jag vill ha vår, grönt gräs, nyutslagna blommor, solsken hela dagen, en picknick i central park, ha på mig en tunn fin vårjacka och inte behöva frysa!



:)

2010-02-09 @ 21:05:50
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhhh!!!, när när??? Det snöar i Sweden åsså, ingen vår så långt ögat når!!! Puss!, jag älskar dig kakan!

2010-02-09 @ 21:07:58
URL: http://hannuen.blogg.se/
Postat av: Ida B

Berätta näääääääär! ;D

2010-02-10 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0