Boston

Nu har jag bokat min andra utbildningskurs.
Det blev tyvärr varken Pilates eller Zumba som jag så gärna hade velat.
Somliga kurser fick jag inte ta eftersom man inte får poäng för dom & andra var konstiga tider på dagen, så jag valde bort dom för att inte krångla till schemat här för barnen & somliga var riktigt dyra tyvärr.
Men! Allt är bra nu. Istället för att bli vig & smärt glider jag till Boston!
3 söndagar ska jag vara på en skola på Manhattan & lära mig något (?) (vad vet jag inte..)
Sen åker vi till Boston en lördag - söndag i April.
"Vi" är: Jag, Emma, Chrisma & Lindsay (och förmodligen fler, men dom känner jag inte)
Åh det ska bli skoj! Hotell & resa är inräknat i kursavgiften.
Och eftersom värdfamiljerna står för 500 dollar i studieavgift blev det bara 40 dollar för mig att betala.
Så nu är detta funderingsmoment över.
Snart är alla poängen klara & jag får min flygresa hem gratis.

Tummen upp för det


Kommentarer
Postat av: Emma

5 av 5 toasters för Boston!! :) Kommer bli toppen tror jag. Hinner vi ses på lördag kväll tror du?

2010-02-05 @ 04:40:19
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: mammi

Härligt jobbat gumman! Ute skiner solen och det är en vacker vinterdag, syrran har blivit brunhårig, funderar oxå på att bli det! Med slingor tror jag!

2010-02-05 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0