Fyy faan

Vilken dag!!
Fick aka direkt till kliniken for halsoprotokollet.
Doktorn overraskade mig sa fint med beskedet att jag maste fa 2 SPRUTOR, 1 BLODprov & TBC-Test.
PANIK!
4 Stick!
Fyyy i helvete.
Jag var halvt medvetslos halva proceduren.
Tack gode gud att det ar over.

Eftersom det tog flera timmar sa hade vi brottom som busen till lagenheten for att skriva om kontraktet & det tog en massa tid aven dar, sa forst NU ar vi hemma igen.
Jag ar helt slut.

Maste dock snart ga & hamta tvatt + hitta en mobilladdare till mig for jag glomde min i CT.
Typsikt

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Usch !!

Jag lider med dig gumman!

Vi i familjen vet ju hur du lider av dessa eländiga sticken. Antar att även Andrew också vet det nu ;)

Hoppas att dessa punkter på checklistan är klara nu.

Krama

Pappa

PS! när jag skriver detta är det söndag och Alla Hjärtans Dag, så extra kramar till mitt älskade hjärta i NY !

2010-02-14 @ 07:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0