Nu saknar jag igen

Eller.. Jag saknar alltid.
Men just nu saknar jag allt. Extra mycket.
Jag vill bara vara hemma & vara nära alla jag älskar.

Saknar enkelheten i vardagen. Självklarheten i att alltid ha någon till hands.
Allt är så enkelt hemma.
Umgås & fika & prata & kramas & stojja runt.
Oavsett tid på dygnet & dag i veckan.

Saknar spontanitet & att vara en del av mina mest älskades liv.
Ensamhetskänslan tar nästan kål på mig ibland.

Något jag kommit på under min tid här är verkligen hur mycket jag behöver er i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Feben

I know the feeling girl! Snart är vi hemma igen, för en stund i alla fall ;)

2010-02-12 @ 05:12:45
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/
Postat av: mammi

Vi saknar oxå!

2010-02-12 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0