Papper, papper & lite mer papper..

Såhär skoj har vi haft.
Fy i helvete vad mycket det är att fylla i & siffror & namn & jobb & allt man kan tänka sig.
Blä.



Men vi har kommit en bra bit på vägen & på morgonen idag var vi till City Hall & hämtade en licens man behöver för att gifta sig.
Så nu är det inte alltför mycket jobb kvar.
Jag var så stressad igår över allt & funderade så mycket så jag blev alldeles snurrig.
Vilket resulterade i att jag svimmade!
Herregud.
Jag sov en stund efter & sen tog vi det lugnt hela kvällen.
Kollade ju som sagt min första Superbowl & det var supertrist.
Reklamerna var roliga & pizzan var god.


Jag gjorde också an amazing frukost med bacon, pannkakor & hemmagjord jordgubbssylt.




Kommentarer
Postat av: bina själv

keep up the good work girly girl =)

2010-02-09 @ 08:39:47
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0