Presidents day

Idag har jag en ledig dag.
Det ar mandag & jag ar ledig.
Eftersom det ar Presidentsday idag, en helgdag, har Andrew ledig fran jobbet & jag tog ut en semesterdag.
Det ar valdigt skont.
Nu har jag sovit ut tva natter i rad.
Inget kroghoppande, inga sena kvallar, vi gick inte ens pa restaurangen igar for vi fick inte bord forran 9.
Vi behover vila. Ta det lugnt. Det ar valdigt mycket just nu.
Det mest jobbiga ar alla utgifter som dyker upp hela javla tiden.
Allt detta kommer kosta sjukt mycket pengar. Och jag har ju ingen ekonomi att hjalpa till med alls.
vi snackar manga, manga tusen. Ackligt manga tusen. Fyyy.. aja..
Alla papper ar nastan fardiga iallafall & vi narmar oss varat mal.
Ska strax tillbaka till doktorn & fa lite fler papper, samt intyg pa mina vaccineringar osv.
Snart snart klart.
Efter det ska vi aka till Andrews kontor & ta kopior pa allt for sakerhetsskull.
Sen vill jag ga pa bio IGEN.
Jag har fatt bio-dille!
Igar sag vi Wolfman.
Det var pa Andrews superdaliga fodelsedagsonskelista. Och eftersom jag ar varldens basta flickvan surprisade jag honom igar med att valja den filmen.
Jag HATAR laskiga filmer. Avskyr dom verkligen.
Tur hade jag att den var sa extremt dalig & olaskig. Jag somnade nastan for jag var sa uttrakad.
Det gjorde herrn ocksa. Haha.
Sa nu kan han inte klaga mer pa att vi aldrig ser laskiga filmer.
Och det basta ar att idag far jag valja film. Wiiihoooo.
Funderar pa The Road eller Valentines Day.

Kommentarer
Postat av: Ellan

Visst var Wolfman pissdålig?! Jag bjöd Tomas på den i lördags i födelsedagspresent. Varulvarna såg ut som Chubaka i Star Wars. Tomas gick och kissade sista femton minuterna av filmen och kom inte tillbaka förrän den var slut. ZZZZZ....

2010-02-16 @ 22:16:04
URL: http://ellanbloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0