Skoj på G

Om några timmar tar jag helg.
Det blir inte mycket till ledighet för jag ska börja jobba måndag morgon igen, men det gör ingenting, för nästa vecka ska jag åka tillbaka till Manhattans glassiga gator redan torsdag kväll.
Har tagit ytterligare en av mina semesterdagar för att fira 30åringar.
Det kommer hända mycket skoj nästa vecka!
Längtar!

Idag ska en av 30taggarna förfiras med brunch.
Så direkt när jag kommer hem till Andrew ska jag bara hoppa i andra kläder & bege mig ut igen.

Dags att jobba nu.


Kommentarer
Postat av: Fatima

Hur länge till ska du jobba som au pair? Vad ska du göra sen? Frågorna bara sprutar ur mig, men jag tycker att det du gör är så spännande och att du är så modig =)

2010-02-20 @ 16:42:26
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0