Världens bästa

Jag kan inte fatta att jag träffat en så underbar människa.
Som är min. Bara min.
Som jag älskar så otroligt mycket, med hela mitt hjärta.
Och som jag vet, älskar mig lika mycket tillbaka.
Jag är så kär.
Mina fina fina Andrew som förstår mig mer än jag förstår mig själv ibland.
Som jag verkligen kan prata med allt om.
Jag litar på honom till 100% & har nog aldrig varit så ärlig & avslappnad.
Det är så underligt & underbart.

Att vara ifrån varandra såhär mycket börjar dock tära på mig.
Ordentligt.
Jag mår inte riktigt bra av det. Inte bra alls.
Jag funderar för mycket, stressar inombords, sover dåligt.

Försöker tänka på Fatima & hennes T som överlevt flyttar till främmande länder & plötsliga livsförändringar av olika slag. Äkta kärlek övervinner allt?
Lite idolvarning är det faktiskt.

För detta är tamejtusan inte lätt..
Jag vet inte hur länge till jag kommer stå ut.

Vi har lägenhetskontraktet påskrivet, snart ska jag bli hans fru & vi kan inte ses mer än 1 1/2 dag i veckan.
Det känns fel i hela kroppen.

Aah... jag vet inte jag.

Lägger mig & sover nu snart.
Imorgon när jag vaknar är det lördag & jag åker till min kärlek & slappnar av.
Han betyder verkligen mer för mig än jag kan beskriva.


Kommentarer
Postat av: mammi

Nu tror jag det är bröllopsnerverna!!!!!!!!!!!!!!! Det är inte lätt att vara ifrån varandra men ni ska ju spendera hela livet tillsammans, tänk så, hela livet!!!!!!!!!!! Vad är då några månader att tjata om? Förstår naturligtvis att det är jobbigt men tänk att det är som det är här för en del, männen eller för den delen kanske kvinnan jobbar i Norge, eller är flygvärdinna och är borta hela veckor, tänk så!!!!! Dom klarar det, fast dom tom har barn, då ska väl du klara det! Det är såhär man reagerar, tro mej, när man närmar sej giftemål, man får kalla fötter, DÅ tar man fram den känslan av säkerhet som man hade stunden då man bestämde sej, inget tvivel, kör på!!!!!!

Ja lite peppande ord från mamsen, vi stöttar dej, det viktigaste för oss/mej är faktiskt att du mår bra, blir lycklig, du finns ju här på jorden, vad mer kan vi önska???!!!

Ett ord till Andrew: You are going to marrie one of the finest girl in the world and we are so happy! We don´t know you so well but, soon we will!

Love you!!!!! Love you both!

Mum

2010-02-06 @ 17:33:25
Postat av: Stina

Jennnyy.... när är det ni gifter er vilket datum? eller det kanske är hemligt? GUUUD va kul!! det kommer gå så bra ni kommer bli så lyckliga..



Önskar Er all lycka i framtiden!!



Stora kramar

2010-02-07 @ 02:04:20
URL: http://365dagariusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0