Det är över nu!

Freedaaag & jag är ledig redan ikväll.
Skönt! Det händer inte så ofta & jag saknar den där fredagskänslan.
Men idag finns den och jag är glad.
Har precis kommit hem från rätten där jag sagt att jag var skyldig till att köra mot den där skolbussen.
Vilket jag varit hela tiden såklart, bara det att jag inte hade en susning om den där lagen.
Så nu måste jag betala böter & advokaten igen.
Det svider ju såklart. Jobbigt när det positiva måste beblandas med negativa saker.

Jaja.. Jag fick en månad på mig att betala iallafall.
Och nu är jag av med eländet. Skönt att slippa tänka på det mer.
Antar att det blir noll nöjen framöver bara.

Ska strax börja jobba nu igen.
Lunch med min lilla prins står på schemat.

Later!


Kommentarer
Postat av: Ellan

Hej gumman! Vad skönt att det är över och att det inte blev värre än böter! Det är helt sjukt det där! Kan inte undvika att jämföra straffet du fick för en felkörning med ett riktigt sjukt fall i Sverige... en politiker som var inblandad i en sexskandal fick dagsboter på 50kr/dag - under en månads tid - 1500 spänn! Jag kan inte förstå att lagen dömer bilister som gör ett körfel hårdare än de som begår sexbrott. SJUKA VÄRLD!

2010-01-22 @ 22:18:56
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0