En riktigt bra dag

Idag har det varit en bra dag. Eller det är fortfarande en bra dag.
Jag gillar när det hela tiden händer saker & man hela tiden måste röra på sig.
Och förutom att allt bara flytit på idag så är det som vårväder här.
Solen skiner, snön är borta & fåglarna kvittrar.
Jag NJUTER.
Vet att det med all säkerhet kommer komma regn, rusk, snö & många minusgrader till.
Men jag njuter av stunden & drar i mig all positiv energi jag kan.
Sen gör helgen mig glad.
Imorgon åker jag till älskling & jag ska krama ihjäl han som vanligt.
Mitt önskemål är: Beställa mat, spela Mario Brothers & se film.
På Lördag är dagen lite hemlig. Men ni ska få veta ALLT i veckan. Jag LOVAR!
Kan säga att jag är väldigt väldigt upprymd & glad.. :)

På kvällen ska vi på Shinedown & skutta runt på lite roliga, nattliga, vuxenaktiviteter.
Älskar dagar då allt bara känns enkelt & underbart.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Åhhh, vad gött att läsa !

Lycka till med hemligheten ;-))))

Pappa

2010-01-22 @ 08:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0