Godnatt

Dags att sova.
Är supertrött så jag hoppas jag somnar på direkten!

Blev inget springande på löpbandet förut.
När jag skulle gå ner fick jag nästan ångest & bestämde mig för att gå en promenad istället.
Tur var det!
Det är solsken, fåglarna kvittrar & snön börjar smälta.
Kändes som vår.
(Nu vet ju jag att det förmodligen kommer komma 20 meter snö & bli 56 minus flera gånger om som alltid när man börjar få pirriga vårkänslor) 
Ska försöka vistas ute så mycket det går i helgen. Långpromenad längs East River & stros bland marknadsstånden på söndagmorgonen.
Älskar New York.

Och det där springandet får jag helt enkelt ta tag i en annan dag..

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0