Hiss & Diss

Bra

Jag hittade andra löparstrumpan! Jag har letat i flera veckor! ( Jag har visserligen inte sprungit, eller knappt tänkt att springa på 1 1/2 månad, men ändå..)

En riktigt rolig bok jag fick av M i julklapp: "The Runners Rule Book" Jag skrattar högt! Den är så klockren!
(Om man inte springer själv, får man väl läsa om andra som gör det..)

På lördag ska jag fira Emma som fyller år! Tjejkväll.

Lägenhetskontraktet som ska skrivas under

Anus

Snön.. Denna förbaskade snön..

Upprepade tjänster som aldrig ger något tillbaka

Kommentarer
Postat av: Emma

Va härligt att jag inte var på anus-listan!! ;) haha

2010-01-29 @ 04:11:50
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0