illa, jag mår illa

Onsadgen är snart slut.
Vilken toppendag jag har haft!
Och vad glad jag känner mig.

Tack världens bästa mamma & pappa för att ni finns där på andra sidan vattnet & hejjar & peppar mig.
Och framförallt. Stöttar mig i mina beslut.
Ni är underbara!
Lite mer än en timme Skype idag var välbehövligt & att lätta hjärtat var välbehövligt.
Och kanske på tiden?

Förövrigt mår jag super-illa just nu.
Jag bestämde mig för att äta en smörgås efter soppan igår & det gick bra.
Idag gjorde jag samma sak & nu håller jag nästan på att spy.
Vettefan vad det är för magvirus jag har men det är tråkigt.
Är så trött på att äta samma sak nu så imorgon ska jag testa något annat.
Ja där fick ni som vanligt intressant fakta från fröken Lönnstam.

Bonsoir


Kommentarer
Postat av: Emma

Jenny då! Hoppas du mår bättre och din mage får i sig någon mat. KRAM

2010-01-07 @ 16:43:12
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0