Lägenheten

Här kommer lite bilder på lägenheten..
Åh den är så fin!
Bilder på sovrummet & vardagsrummet har jag inga.

Men såklart ett på tjottan. Den är inte så tokig att bajja på inte.




Här ska jag laga massor med mat (Om Andrew får välja blir det nog köttbullar minst 3 gånger i veckan..)
Det finns diskmaskin, micro, stooor spis med ugn, tvättmaskin & torktummlare.



Det finns ju såklart en takträdgård man kan hänga på, där utsikten är över hela Manhattan.
Här är Brooklyn Bridge sidan.



Här kan man hänga med dom här två supertrevliga snubbarna & spela biljard.



Gymmet är gratis i ett år & har utsikt mot Manhattan.



Ja. Kan det bli så mycket bättre?
Jo just ja! Man får ha hund. Jag vill ha en hund!

Längtar till helgen! Vill skriva under & ha allt klart nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

HERREGUD! HERREGUD! :D Vad annars kan man säga förutom att det ser helt fantastiskt fint ut!

2010-01-28 @ 04:34:20
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: mammi

Det kommer att bli sååå bra detta!

It´s gonna be just perfect!

Hugs!

2010-01-28 @ 16:35:47
Postat av: Ida B

Niiiiice!

2010-01-29 @ 16:58:35
Postat av: bella

Helt plötsligt blev mitt liv så jävla värdelöst haha! Skit också.. Inte alls avundsjuk inte, näe!

2010-01-29 @ 22:13:59
URL: http://issie.blog.com
Postat av: Marlene

Jäklars ingen dålig lght ni fått tag i=)

2010-01-31 @ 14:31:05
Postat av: Sabina

Tack så jättemycekt för örhängerna,jag tycker om dom jätte mycket och kortet var helt underbart, tårar såklart.

Vilken jäkla lägenhet Jenny, fy fasen vad du är bra!

Kramar från Sabina

2010-02-03 @ 20:40:48
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0