Lite mer tv & vila

Det var ganska tungt att jobba idag.
Fick gå upp & sova i några timmar innan det var dags för middag & nattrutinerna.
Gjorde så gott jag kunde & kände att jag allt kunde vara lite snäll & skicka ut värdföräldrarna på middag.
Så nu sitter jag här med 2 baby watchers, har precis ätit lite soppa & nu ska jag stänga ner datorn för att kika på tv.
Imorgon är jag förmodligen ännu bättre & kanske kan jag ta mig utanför dörren för en promenad.
Skulle sitta fint.
Dock är vädret fruktansvärt.
Det blåser & snöstormar & det är svinkallt.
Men. Jag är ju från Sverige & bör vara härdad.
Bara att byllsa på sig massa kläder.

Gotta go
Cleveland show is on.
Up next - a new Family Guy episode.
Yaay!

Later

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hej tjejen! Ville bara kika in och önska dig en God Fortsättning!! :-) Trist att ni har sådant dåligt väder, här är det för en gångs skull sol och har hållit i sig ett tag. Hoppas det vänder snart!



Ta hand om dig! :-) KRAMAR från mig

2010-01-04 @ 13:13:18
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: Anna

aupair har sina for-samt nackdelar... kande oxa mig ensam pa veckodagarna.. och haller med om att det ar svart att hitta personer man klickar med...man far anpassa sig. Jag umgicks bara med 19 aringar... vanligtvis umgas jag med 25 aringar.. stor skillnad. Forstar dig verkligen pa den punkten. Nu pa irland e jag yngst i 25arings gruppen, kanns battre.



Foljer din blogg,. blir sa glad av att lasa den... Andrew verkar ju TOPPEN!

tusen kramar

2010-01-04 @ 13:52:01
Postat av: Jenny

Anna - Gullig du ar! Andrew ar verkligen toppen. Herregud sa lycklig jag ar :) Kan inte du starta upp din blogg igen!? Vill lasa om dina aventyr pa Irland!! :) Stor kram!

2010-01-04 @ 19:31:44
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: andrew

ENGLISH!!!! YAAY!

2010-01-04 @ 21:32:35
Postat av: Pappsen

Andrew: If you just now what they are writing !

You have to learn more Swedish ;-))



Jenny: Nice to read that you are getting better

Here we have -20 C (-4 F)

Million Huggs

Dad

2010-01-05 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0