Magknip

Det är vad min dag handlat om.
Har vaknat hela natten av magknip x 10000 & när jag lyckats somna om har en väldigt söt bebis bestämt sig för att vakna & skrika ganska högt.
Jag är för tillfället ganska trött. Trött på denna hemska magen & trött för jag har inte sovit så bra.
Jag är också hemskt trött på mitt eget gnäll om detta så det här blir nog sista gnällinlägget på ett tag.

Något som är skoj är att jag imorgon ska göra min första löprunda sen innan jul!
Känner att jag har energi nog att testa. Löpbandet blir det visserligen, så jag kan kliva av om det inte funkar.
Men det spritter i kroppen & jag måste göra av med energi.

Snart helg också!
Imorgon har jag en ganska lång arbetsdag & sen jobbar jag lördagsmorgon..
Sen är det helg!
Längtar!
Hockey & Andrew & Vila & Mysa.
Det är livet det!

Jag är verkligen så kär så jag håller på att gå i bitar..
Trodde aldrig att jag själv kunde tycka om en människa så otroligt mycket.
Det är en så unik & djup känsla.
Helt underbart.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Håller tummarna för att det hänger i sig minst 25 år !

En som vet ;-)

2010-01-15 @ 16:24:33
Postat av: Ida B

Mysmysmysmyys! :)

2010-01-15 @ 16:56:35
Postat av: Åsa Klint

Hej min vän, saknar dig. Titt som tätt tänker jag på dig:) tänker oxå på den underbara cykeltur vi gjorde i somras, guuuud vad vi skrattade. Njut av kärleken, visst är det något speciellt med män from over there? Kraaaaaaaaaaam gosepiga

2010-01-15 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0