Natural History Museum

Nu landade jag antligen i soffan.
Maten ar bestalld via fantastiska seamlesswebb.
Du gar in & soker pa exakt den maten du vill ha. Menyer kommer upp, du bladdrar & valjer allt du vill ha.
Kryssar i, betalar med kortet & om en stund plingar det pa dorren & maten ar har.
Looovely!

Idag har vi varit kulturella nog att ga pa Natural History Museum.
Det var skit-trist!
Inte alls ett mysigt museum & utstallningarna var riktigt daliga!
Har varit pa 308713 ganger battre museum i mitt liv.
Museet i Karlstad ar mer spannande kan jag tala om.

Filmen UP ar i dvd-spelaren & jag har mysbrallan pa.
Kan inte fa en battre lordagskvall.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, museét i Karlstad jo det beror ju på vad det är för utställning din lispudding!!! ;)

2010-01-17 @ 12:01:25
URL: http://hannuen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0