Planer

Nu stormade det in en väldans massa skoj för mig att göra i framtiden.
Oj.
Jag vill bara ha alla helger på en gång, nu!
Kommer ju längta ihjäl mig så fort måndagsmorgonen gryr.
Men det är bra att ha något att längta till!
Skriver mer om detta ikväll!

Nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen, mig själv i duschen & sen ska jag jobba igen.

Och Anna! Fakta om mannen i mitt liv kommer. Jag lovar!
Det kommer komma mycket skoj att läsa om.
Håll ut lite liiite till bara.
Det kommer vara förståeligt varför när jag väl skriver :)

Herregud vad mycket ni kommer ha att läsa om framöver..

Kommentarer
Postat av: Anna

wiee! va kul detta later. Jag langar till att fa lasa!!!

2010-01-13 @ 10:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0