Promenad

Åh vad roligt det var att gå på klass idag!
Kul att komma ut lite & hitta på saker med lillprinsen.


Nu sitter jag & tittar på lite kurser som jag funderar på att ta nu under våren.
Funderar på Yoga & Thai Chi.
Vore kanske bra för mig som är stel som ett kylskåp.

Ska ta mig en promenix nu.
Hoppas jag kan börja träna imorgon igen.
Mina ben är så fulla med energi så det gör ont i dom.
Stackars kropp. Den som var så van att gå, cykla & träna hemma i Sverige.
Här är det inte alls samma sak.
Försöker dock att gå ut & gå med hunden varje veckodagskväll.
Träna olika saker på gymmet några gånger i veckan & använda löpbandet här hemma.


Kommentarer
Postat av: mammi

Du e så duktig du, undrar var allt det där kommer ifrån...? ;)

2010-01-06 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0