Sunday

Jag har sovit & sovit & sovit.
Det blev inte sent igar, men jag kanner mig anda helt utmattad.
Umgicks med Andrews jobbkompis & hans flickvan pa konserten igar.
Riktigt trevligt!
Fick saga hej till bandet efterat eftersom det ar Andrews vanner. Lite skoj.
Efter det akte vi & motte upp en annan jobbkompis till herrn.
Satt pa en bar & pratade en stund innan vi begav oss hem med pommes & kebab.

Nu har vi precis kollat pa en superlang bajsfilm med Chevy Chase & Goldie Hawn fran 1976.
Efter 2 timmar trottnade jag totalt. Haha.
Blev hungrig & bestallde lite Thai mat istallet.
Sa nu sitter vi har & kikar tv, vantar pa mat, jag kollar menyer for New York Restaurant Week & vi vantar aven ganska spanda pa ett samtal.
Snalla telefon ring snart med positiva nyheter!!

Ikvall maste jag aka tillbaka till New Canaan sa nu ska jag stanga ner datorn & umgas med skrutten istallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0