Upp & Ner, Ner & Upp

Jag har varit på gymmet!
Det var inte igår kan jag meddela & det var skööönt.
Tog det visserligen väldigt lugnt, men bara känslan av att sätta kroppen i arbete är toppen.
Nu ska jag duscha av mig den lilla svetten jag arbetade fram & göra mig redo för några timmars kvällsjobb.
För alla er som är sjukt intresserade av min mathållning så kunde jag äta en ganska underligt ihopslängd sallad till lunch.
Utan att må illa!
Vet inte om jag ska vara helcrazy & testa någon annan mat till middag.
Ni får veta sen. Var så säkra! Haha.
Nog om det!

Jag vet dock inte om jag har något annat att säga för tillfället.
Solen skiner. Jag är på riktigt bra humör & har ett väldigt positivt tänkande.
Hoppas det håller i sig ett par dagar iallafall!
Jag är ju berg&dalbanan personifierad när det kommer till känslomässiga attacker just nu.
Stackars er som får stå ut med mina gnällerier ibland. Haha.
Och framförallt stackars mamma & pappa som får sitta där hemma & övertala mig till att tänka positivt.
Det som dock är bra nu, är att det bara kan bli bättre..
Och allt kommer bli riktigt, riktigt bra.
Helt fantastiskt underbart.
Det ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0