Älskade morgonpromenad

Jag kunde inte riktigt sova imorse.
Jobbade extra igår kväll så det blev senare sängläggning än jag är van.
Men det gav mig bara en anledning till att skutta upp & ta en morgonpromenad på löpbandet istället.
Jag kan verkligen inte beskriva hur mycket jag saknar det.
Kärringrundan hemma ska jag traska minst 3208735 gånger till sommarn.
Blir lite tajt eftersom jag kommer ha sisådär 3 veckor på mig, men vafan.

Det är förövrigt så kallt här så man nästan inte kan gå utanför dörren.
Igår skulle jag ta en sväng med Frankie & blev varnad innan jag öppnade dörren att klä på mig ordentligt.
Jag, som inte har någon riktigt bra vinterjacka här, började leta lite efter en att låna.
Det slutade med en überstor XXXXXL parkas som nästan räckte ner till mina fötter.
Jag skrattade när jag knappt kom in i bilen & fick ta av mig den för att köra.
Men så tacksam jag är för att jag tog den.
Jag såg inte en enda människa ute.
Det var så kallt så mina ögon nästan blev is.
Ja. Fattar ni? Svinkallt!

Anyways..
Nu ska jag jobba 2 timmar.
Sen ska jag ta helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0