Very Berry

Jag skulle köpa lite lypsyl efterson mina läpper håller på att spricka sönder.
Knatade in & tänkte slå till på två skojiga sorter.
En Very Berry & en i Polkagrismint.
Dom kostade lite mer men vad gör det när dom ser lite söta ut & smakar smask.
Kletade glatt på ganska mycket och.. ja..
Det där Very Berry är också väldigt röd-rosa & glittrar som bara den.
Och polkagrisgrejen är BLÅ & glittrar.
Va fan? Haha..
Jag ser inte klok ut.

Något som däremot blev bra är min hårfärgning!
Lite mer guldblond nu. Fräscht!

Här bjussar jag på fler bilder med min dagliga utsikt över bakgården.
Vackert!









Eh.. jag syns visst inte. Men men..

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka härliga bilder!

Du får bjuda på bilder på dina färgglada läppar också ;)

Kram

2010-01-07 @ 02:25:50
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0