Final?

Nu har jag lagat pannkakor & atit pannkakor.
Lyckades slapa upp mannen tillslut.
Helena gick pa promenad for att njuta av solen.
Jag har stadat, diskat, vikt tvatten, duschat..
Ja.
Jag har noll lust att lamna lagenheten, men jag har ganska mycket energi.
Fast andock ar jag trott?
Hur funkar det?

Andrew kollar pa nagon trist film & har inte sagt ett ljud pa flera timmar.
Ska sparka pa honom snart sa han ger mig lite uppmarksamhet.

Och just ja.
Fotbollsfinal om nagon timme.
Fick reda pa det igar. Har NOLL koll. Ar sa hemskt ointresserad.
Men det ar flera som vill ga, sa kanske ska man bara sallskapa lite.
Roligare an den doda fisken jag sitter bredvid nu.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ja våran familj är JÄTTE intresserade av att titta på idrott ! ;-))))

2010-07-11 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0