Hallon & blabar

Fan vad jobbigt det borjar bli att skriva utan, A, A & O. (Med prickar over..)
Maste hitta nagot program att ladda ner sa jag kan andra till svenskt tangentbord.
Hjalp! Pappa..?
Iallafall. Klippningen igar blev riktigt snygg.
Ska ta ett sant dar ego-kort & visa er minsann!
Men inte nu for jag ar nyvaken & ruffsig.
Eller, jag ar inte helt nyvaken, men jag ser forjavlig ut helt enkelt.
Iallafall..
Mar battre idag! Tack gode gud.
Har verkligen kant mig aksjuk i 3 dagar. Riktigt jobbigt.
Sa jag kunde antligen ta mig en morgonpromenad & nu sitter jag med frukost & kaffe.

Har fatt ny dille! Vanilj-yoghurt, blabar, hallon & granola.
Baren ska vara frysta & tinade, sa dom fortfarande ar lite kalla & syrliga.
Yuuum!

Nu ska jag svira om, skutta ner till parken & lagga mig pa en filt & lasa bok.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej gumman,

Gäller det Apple datorn ?

2010-07-02 @ 07:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0