Pizza!

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag alskar mina smapojkar!
Ah jag vill bara krama & pussa pa dom hela tiden nu nar jag ser dom.
Lilleman blev 3 & det firades med massa vanner, grillat, tarta, cupcakes & massa annat.
Jag vill aka tillbaka imorgon igen & bara gosa.
Dom ger mig sa mycket energi!
Men nu ar jag helt slut eftersom det tar sa otroligt lang tid att ta sig till & fran med tunnelbana & tag, sa jag vill bara somna i soffan.
Men forst har vi pizza leftovers fran igar inne i ugnen som det ska smaskas pa till The Bounty Hunter.

Just ja. Vi skulle ju se The Book Of Eli igar, men filmen var saklart trasig (grrr..) sa det blev Dogma istallet.
Mer underlig film har jag nog aldrig sett.
Det var nog allt jag hade att saga.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0