Tillbaka!

Antligen ar min man hemma & antligen kan jag blogga igen.
Haha.
Skamtosido.
Jag har haft det riktigt bra sedan i onsdags.
Pa torsdagen akte jag ut till New Canaan for att halsa pa mina skruttepojkar & det var sa himla skont att se dom igen.
Det maste jag gora mer ofta!
Igar, fredag, kom Helena in vid lunchtid & vi gick till parken med en varsin stoort take away-ol.
Dar satt vi & flummade i nagra timmar trots en liten skur.
Vi delade en vinflaska har hemma & pa kvallen smaskade vi musslor & pommes.
Vidare till en tak-bar har i Williamsburg & efter det dansade vi fotterna av oss pa ett stalle jag aldrig sett forut & halv fyra at vi pizza & trillade fint i sang.

Bra kvall.
Och idag kommer bli bra!
Ska forsoka fa liv i min andra halft strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0