Trader Joes

Jag alskar att handla mat.
I LOVE IT!
Jag vet inte varfor. Jag har gillat det anda sen jag var liten.
Och nu nar jag har tid over att slapa matkassar, aker jag mer an garna till Trader Joes eller Whole Foods & shoppar loss.
Det finns massor med mataffarer & sma butiker over hela New York, MEN det ar overpriser i dom flesta & det ar svart att hitta eftersom det inte alls ar lika sorterat som i Sverige.
Whole Foods ar som mathimmelriket.
Trader Joes ar valsorterat, kvalitte & bra priser.
Rekommenderar verkligen dom tva matbutikerna om ni ar i krokarna.
Hornbutikerna lagger pa massa pengar pa varorna.
Dessutom ar Whole Foods verkligen en upplevelse! Det ar helt otroligt hur valsorterat, frascht & fint det ar.

Japp. Det var det jag ville saga for nu.
Dags att starta middagskoket.
Idag blir det indiskt.
Tikka Masala med kyckling & naan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0