Vad blir det!?

Igar nar jag skulle kopa biobiljetter sa var det nagot knas med maskinen, sa jag fick hur manga som hellst.
Hade en helt bunt med biljetter i min hand.
Sa vi fick krangla i en halvtimme med personalen for att fa pengar & allt tillbaka.
SUCK! Det ar sa typiskt att sant ska handa mig.
Vi gick iallafall till en bar for att ata lite mat & ta en ol innan.
Eric foljde med & efter en stund kande jag att jag inte alls ville ga pa bio, utan ta en svang till nagon annan bar.
Sa jag fick ga tillbaka igen & krangla med biobiljetterna, pengar tillbaka osv.
Idag onskar jag att vi hade gatt pa bio..

Vi hade dock superkul!
Vi tog taxi till East Village & besokte barer som vi alltid gick till nar vi bodde dar i krokarna.
Om ni gillar ol & ar i New York, maste ni ga till New Yorks aldsta bar "McsSorleys old Ale House"
Detta var ett stalle enbart for man, kvinnor var forbjudna, anda fram till 1970!
Man kan bestalla ljus eller mork ol, thats it. Och vill man ha nagot att tugga pa, far man ra lokringar, stark cheddar cheese & kex.

Vi drog vidare till ett par andra barer, bland annat en av New Yorks "hidden spots" & sen fick vi for oss att ta en svang till Nurse Bettie, dar vi hade var brollops-fest.
Agaren kande igen oss & bjod oss pa massa dricka, sa.. ja, jag mar som jag fortjanar just nu.

Kommentarer
Postat av: Jackelina

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-08-01 @ 07:38:02
URL: http://jackelina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0