24 flaskor!

Det maste vara ovader pa G for jag kanner mig helt under ytan.
Shit vad huvudet spranger!
Ughh..
Ligger & kikar pa tv. Forsoker borja tycka om en tv-serie, men det gar inte sa bra.
Ska fixa naglarna nu ocksa.
Gud vad skont det ar att bara pilla & fixa med mig sjalv!
Maste fundilera ut vilken klanning jag ska ha imorgon ocksa.
Midsommarfirande i Battery Park. MYS!
Massa svenskar, midsommarstang, kanonvader!

Och vet ni vad!?
Jag far inte glomma att beratta om min & Andrews jackpot!
Vi kopte en "Groupon" for $25 & fick $75 att kopa vin for pa en onlinebutik.
Vi bestallde ett 12-pack vin for $107, vilket ar en riktigt bra deal for 12 flaskor!
Men! Av misstag skickade dom oss 2, 12-pack!
Nu har vi altsa 24 flaskor!!
Haha.
Herreguuuud vad mycket vin! Vart ska jag gora av allt!?
Tur att vi ska ha storkalajs pa lordag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0