Approved!

Yaaay. Nu har jag fatt brevet fran USCIS att jag ar godkand.
Dom sa ju redan pa inervjun att jag var det, men det ar alltid skont att fa det pa papper.
Det behovdes lite uppmuntran idag eftersom jag holl pa att snyfta ihjal mig nar jag Skypade med hela slakten forut (i 2 timmar!!) Haha.
Herreminjeeee vad jag ar stolt over lillebror.
Och Elin ocksa saklart!
Och kusin-Micke far jag ju inte glomma!
Och alla andra studenter dar hemma. GRATTIS.
Det ar verkligen en otroligt speciell dag i livet.

Efter mitt evighetssamtal behovde jag rycka upp mig lite & fa tankarna pa annat, sa jag borjade packa upp alla saker vi bestallt. Massa fina grejer.
Stadat har jag gjort ocksa. Och handlat, hamtat upp klader hos sommerskan, kopt sushi, last bloggar, tranat for forsta gangen i varat gym har i lagenhetshuset.
Ah. Jag fick en del gjort faktiskt.

Nu blir det dusch & sen ska jag val borja pyssla iordning mig lite for middag ikvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0