Dille

Jag ar en expert pa att fa dille pa vissa saker.
Jag ater & ater det jag ar sugen pa varje dag & vill hela tiden ata det igen & sen efter ett tag trottnar jag & kan mest troligt inte ata just den maten pa ett langt tag, eftersom jag forater mig.
Just nu ar det vattenmelon & sushi. Galet. Jag vill inte ha nagot annat.
Jag minns min dille pa reeses peanut butter godis i alla former, som jag at sa mycket av att jag mest troligt aldrig kan ata en igen.
Jag hade tokdille pa krispiga rod/grona applen, avokado & ikeas kottbullar.
Sistnamda gar inte att ata langre.
Jag undrar verkligen vad som far mig att krava en viss sorts mat/snack?!

Kommentarer
Postat av: Ida B

Känner igen det där med dille. Har nyss haft fil, k-special och hallonsylt. Kunde äta det dygnet runt. :D Lars blir trött på mig då jag tvärslutar äta de och vi får slänga. ;D

2010-06-11 @ 15:56:36
Postat av: Jenny

Haha! Precis sa ar jag med! Jag koper en massa & trottnar helt plotsligt sa man maste slanga. Why!? :P

2010-06-11 @ 18:14:01
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Ida B

Haha, måste ha med det kvinnliga att göra. :D

2010-06-11 @ 22:51:15
Postat av: Therese

Haha jag är precis likadan! Jag hade dille på fiskbullar när jag var 11-12 år, åt det varje dag i flera veckor.. Har inte ätit det sen dess :P

Kram

2010-06-11 @ 23:05:48
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Fatima

Ha ha, jag är likadan. Speciellt maträtter vill jag äta varje dag tills jag tvärt en dag blir nästan äcklad. Knepigt! Just nu: Tonfiskröra med kapris.

2010-06-12 @ 00:27:56
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0