Edge of Darkness

Nu har jag hamtat mig lite mer efter gardagen.
Det blev Tacos & film har hemma for att aterhamta formen.
Edge of Darkness. Bra film.
Nu ar det Cleveland show & lite svenska kakor jag kirrade pa IKEA.

Gardagens fest var sa sjukt rolig.
Jag bjussade pa svenska kottbullar, annat tilltugg (massa svenskt saklart) & vi hade dricka sa det kunde rackt i ett ar kanns det som.
Massa vanner kom & pratade & skrattade & dansade till klockan 4 pa morgonen.
Sa sjukt roligt.
Helena poppade svenska latar & jag var sjukt nojd.
Vi fick nagra fina inflyttningspresenter & en toppenkvall.
Kunde inte bli battre.

Imorse nar vi vaknade hade vi Helena & Andrews kompis Andrew har, sa vi gick & at brunch, pratade & tog det lugnt tillsammans innan det var dags for eftermiddagstupplur.

Jag har nog haft den basta helgen pa lange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0