Konstig dag

Idag känns allt lite upp&ner..
Jag är tillbaka i New Canaan & jobbar, vilket är uderbart, eftersom jag saknat mina pojkar så mycket!
Men jag kan inte sluta tänka på att det är lillebrors bal ikväll.
Och jag missar det..
Kan inte fatta att jag inte är där.
Är så arg idag på att jag inte fick åka.
Dock är jag skitglad eftersom vi fick reda på igårkväll att mitt Greed Card redan är beställt!
Helt sjukt. Fan vad fort det gick.
För dom flesta tar det minst ett år att få intervjun & vi fick allt klappat&klart på ett par månader.
Men det kanske märks att vi verkligen älskar varandra påriktigt.
Det finns inget fejk alls.
Det är bara ren, fin & underbar kärlek.

Usch vad jag redan saknar min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0