Konstig natt

Vilken underlig natt det var.
Jag kunde inte somna & nar jag sov dromde jag knasiga drommar.
Lillbebis knorrade hela natten sa jag lag pa helspann & lyssnade hela tiden sa inget var fel.
Folk ringer fortfarande fran CA pa natterna ocksa.
Maste verkligen fixa mitt Voice Mail.
Fattar inte mycket av denna iPhone dock.
Det tar tid for Benny att lara sig tekniska prylar ska ni veta..
Kanske ar det for att jag inte bryr mig sa mycket visserligen.
NOLL intresse har jag for teknik.
Nu vaknade lillbebis sa jag ska kila upp & hamta honom.
Sen ska vi plocka upp C fran Camp.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Samma här, får spunk när tekniska prylar inte kan läsa mina tankar och bara göra ;) puss!

2010-06-17 @ 11:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0