Lördag

Jag är lite dagvilsen.
Det känns lite konstigt att det är lördag eftersom jag är här & jobbar.
Visserligen spelar det inte så stor roll vilken dag det är, för jobbar man med små barn, ser alla dagar nästan likadana ut.
Rutiner är A & O.
Dagen har iallafall gått bra.
Vi har lekt en massa & kramats.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som ska hittas på.
Det kanske kommer regna hela dagen.
Hoppas, hoppas inte!

Nu ska jag knyta mig.
Man blir trött av att busa med småtroll & jag anar att dom kommer vakna tidigt & superpigga.
Så det gäller att vara med i matchen!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Inga problem för dig !

Bind fast trollen i svansen ! Hahaha

Ha en skön tid med prinsarna och hälsa C från Jennys Papa

Längtar till September, men först ska lillebror iväg !!!!!!!

Pappa

2010-06-13 @ 11:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0