Fyihelvetesjävlaskit

Hårda ord.
Det är precis så jag känner.
SvettBajsröv.

Eftersom jag ändrar min "status" här i landet genom att gifta mig med Andrew, kommer det SJÄLVKLART en massa negativa saker på köpet.
Det räcker inte med allt som krånglat hittills.
Allt får helt enkelt inte vara bra för att vi är galet kära & helt enkelt leva våra liv ihop.
Nej det ska jävlas in i det sista.

Såhär ligger det till.
Jag kommer inte få avsluta mitt AuPair-år med organisationen som jag trodde.
För tydligen är det mot reglerna att gifta sig.
Hade INGEN aning..
Som tur är är jag 100% laglig här pga. allt helvetespappersarbete vi suttit med i 32480405 år & betalat 10000000000000000000 kr för.

Men detta innebär dock att jag inte kommer få mitt certifikat för 1 års jobb som Live-in Nanny
Jag kommer inte få åka på utbildningsresan till Boston med Emmsen
Jag får inte mitt hemflyg betalat.

Sistnämnda är värst.
Detta betyder att jag måste spara så mycket jag kan utan dom ynka 250 dollar i veckan jag tjänar & hålla alla tummar & tår att det finns ett flyg att boka om någon månad..

Grejen är den att jag tänker stanna hos denna familjen & fortsätta som kontraktet sagt eftersom jag inte tänker lämna dom här utan någon hjälp.
Jag älskar ju trots allt pojkarna mer än något annat.

Varför måste allt bli så krångligt & fel hela tiden?
Varför kan jag inte bara få vara lycklig & bekymmersfri?

Kommentarer
Postat av: camilla lindberg

jag forstar att du inte kan svara nog just nu!

vad ar det for dum regel?

josses, nu blir jag med arg! karlek ar karlek, alltsa....

da hade dom ju kunnat sagt det fran borjan!

alltsa pa orieneringen, ta upp saker som man inte alls vet, ist for att tjaffsa om hur man byter en bloja! haha...

jag hoppas allt loser sig in i det basta! tiden gar fort, aven om det kommer att bli en del stopp pa vagen.. men snart sa Jenny... far du leva sakerligen bekymmersfri <3

2010-03-11 @ 19:57:02
URL: http://guccicamz.blogg.se/
Postat av: Anna

Attans. vilket krangel. Hall ut. Kan du iten gora ett avtal med din familj du har nu.. de kan avsluta sit avtal med org. o du kan fortsatta? Eller vill du till Manhattan.. Sok pa en aupair sida pa natet.. som jag gjorde.. funkar Kanon!

2010-03-13 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0