I'm back!

Blogguppehåll under helgen.
Välbehövligt.
Har ägnad 100% av all min energi på Andrew.
Eller ja.. Lördagen gick många många timmar till att skriva under alla papper, fixa stäpmplar från folk, finslipa, kopiera, ta pass-foton.
Det tog en jäklans massa tid.
Nu är det klart.
Allt är färdigt.
Andrew som stressat ihjäl sig för alla dessa papper, fick en massage som jag bokat åt honom på eftermiddagen.
Sen åt vi mat från en välkänd japansk restaurang i parken.
Det måste varit 20 grader i solen!!
Gud vad varmt & skönt det är här nu!

Vid kvällningen köpte vi en vinflarra & slappade hemma.
Tog oss en snabb kik på 2 barer runt knuten, ena baren hade ett superbra band som spelade & helt plötsligt, mitt i en låt, får Andrew för sig att vi ska gå på midnattsbio. Alice in Wonderland 3D IMAX.
Vi hoppar in i en taxi & åker uptown. Köper biljetter till 1 bion.
Klockan var bara 11. Vi är superhungriga & äter tacos.
Inser att vi är skit-trötta & vill sova.
Försöker tappert pigga upp oss på baren bredvid, men bestämmer oss för att omboka biljetterna till morgondagen.
Då får Andrew en ny snilleblixt & kommer på att ALIENS spelar på bion där vi bor.
Det är en av hans älsklingsfilmer & han har inte sett den på bio sen han var 6 år..

Jag har sagt det förr & jag säger det igen, jag är tamejfan den bästa frun i hela världen.
För jag följde med! Vi slängde oss in i en ny taxi, rusade in på biografen & satte oss ner precis när filmen började.
Jag somnade som tur var & sussade stora delar så tiden gick fort & efteråt hade jag världens gladaste man.
Det var det värt.

Så. Det var min lördag.
Nu ska jag äta lunch & göra mig redo för jobb.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är tamejfan den bästa frun ever som går på Alien Jenny!!! Du vet vad jag tycker om sådana filmer...unlike!

2010-03-08 @ 23:37:58
URL: http://hannuen.blogg.se/
Postat av: Refrein51

many thanks for your dedications to this world

2011-01-26 @ 10:54:37
URL: http://refrein51.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0