Jag är så trött!

Mitt huvud bara bultar & jag vill bara sova.
Har druckit en hel flaska med vatten & hoppats att det var vätskebrist.
Det är det inte. Jag bara kissar supermycket nu.
Kan tänka mig att det är all stress som lägger sig, samtidigt en nys stress som ploppat upp.

Längtar fortfarande ihjäl mig efter Andrew.
Vet just nu inte hur jag ska palla flera månader till såhär.
Det är för lång tid mellan vi ses. Det är skit jobbigt!
Att inte ens ses 2 dagar i veckan SUGER.
Trodde det skulle bli enklare nu när vi är gifta & snart ska flytta. Men idag känns det hemskt.

Men jag har ju sagt detta ett antal gånger förut.. & dagarna tickar väl på rätt snabbt ändå.

Det är en av dom där berömda jobbiga dagarna idag helt enkelt.

Imorgon får jag kramas med hjärtat & allt kommer kännas så mycket bättre.





Kommentarer
Postat av: bina

jag med, jag grät lite idag när jag städade garderoben!

2010-03-05 @ 19:57:03
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0