Matforgiftning!?

Jag hade inte ens sa underbar sondagskvall.
Den spenderades namligen inne pa toaletten.
Andrew trodde det var 24 hour Flu, jag tror att det var nagot jag atit.
Inte vidare skoj iallafall.
Magen ar i totalkramp idag.
Har haft sa mycket magkrangel sen jag kom hit.
Tror visserligen att mycket har med stress att gora, men mycket ar maten ocksa.
Maste gora nagon andring for att bli battre.
Japp. det ska jag gora.

Nu ska jag satta pa mig klader, packa vaskan & fara till New Canaan igen.
Imorgon kommer Susanne & Viktoria hit.
Jag far inte se dom forran torsdag kvall, men jag ar glad att dom bara ar har..
Snart snart snart..

Gud vad mitt ar har gatt at till att vanta & langta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0