Nurse Bettie

Alla slängde sig in i taxi för att åka till en bar på Lower East, som gått med på att ha privat-öppet redan klockan 4 för oss & alla våra vänner.



Vi började med en shot & beställde efter det några pizzor.
Vi insåg att vi inte skulle orka vara ute till 9 om vi fortsatte i detta tempo..

Vänner började trilla in & jag har aldrig sett Andrew så lycklig förut.
Många av hans bästa barndomsvänner var där, hans vänner här i NYC, alla hans arbetskollegor.
Jag började nästan gråta av lycka när Sofie, Stina & Feben dök upp.
Åh så glad jag var!
Vi fick presenter fast vi berättat för alla att dom INTE skulle köpa något.
Bland annat fick vi denna fantastiska platinumskiva (Den är äkta!) av Andrews kollegor.



Kvällen fortsatte med ett tårögt tal från Eric.
Vi skålade i champagne. Kramades med vänner.
Tog massa kort.
Fortsatte traditions-spåret med att ta av strumpebandet med tänderna.

Åh vad det var lyckat!
Jag hade så roligt!
Rockmusik spelades hela kvällen. Vi dansade fast det inte fanns dansgolv.

Allt var perfekt.

Dock fick vi slänga in handduken innan midnatt.
Jag höll på att falla ihop av trötthet.
Så vi tog våra presenter, hoppade in i en taxi, släpade oss upp till lägenheten, beställde Thai-mat & kollade bilder, spelade fina låtar, pratade & fnissade i flera timmar.
Jag älskar Andrew så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0