Tillbaka i New Canaan

Sag precis nu att mina timmar blev omflyttade för morgondagens jobb så jag hade kunnat sova kvar hos Andrew inatt.
Sved ganska rejält i hjärtat att jag inte visste om det..
Men men..

Dagen har varit så bra.
Vi gjorde klart vår Wedding Registry.
Tog en promenad & kikade i ett par affärer.
Handlade mat. Gjorde tacos. Såg Fantastic Mr Fox.

Sen var dagen över.

Just ja.
Jag har fått lämna kvar min älskade förlovningsring hos Andrew.
Den ska nämligen skickas tillbaka för vi vill bättra på diamanten.
Hoppas att få den tillbaka på fredag.
Tur som är har jag ju mitt wedding band nu som håller mig sällskap.


Sahar kommer andra ringen se ut nar jag far tillbaka den
Can't wait.
Kanns tomt utan..



Godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0