Baka baka liten kaka

Kanslorna ar som ett enda grotigt virrvarr.
Ett helt ar har passerat.
Jag har traffat mitt livs karlek, gift mig (!!) & flyttat till New York.

Idag nar jag sa hejda for ett par dagar till barnen & A, kandes det sa konstigt.
Det ar ju liksom mitt liv.
Pojkarna. Vardagen. Huset.
Att jag sa snart ska lamna dom.
Sjalvklart kommer jag aka dit & halsa pa sa ofta jag kan.
Jag kommer sakna ihjal mig.
Riktigt kanslosamt blev det.
Funderade fram & tillbaka hela tagresan..

Kikade upp hos Andrew pa jobbet & sen gick vi & at kinesiskt.

Nar jag kom hem vantade ett STORT paket.
Jag oppnade kortet & det var fran A & M + barnen.
Och i paketet var det otroligt efterlangtade Kitchen Aid maskinen som jag onskat mer an nagot annat.
Vi hade den pa varag Wedding Registry & jag vet inte hur underbara A lyckats lista ut detta.. Men jag ar helt overvaldigad.
Kan inte sluta titta pa den.
Jag vill baka nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näääh!! Jag vill oxå ha! En Rosa!!!! Puss

2010-05-18 @ 10:36:43
Postat av: mammi

Hm, nu blev jag LITE avundsjuk faktiskt! Sätt igång och baka nu!

Hörs vi snart?

Mamma

2010-05-18 @ 13:09:48
Postat av: Timmona

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-11-16 @ 08:21:20
URL: http://timmona.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0