Barty!

Regnet har smattrat mot rutorna hela dagen, men trots det har jag haft en toppendag!
Var till & med ute & sprang en liten runda.
Det maste vara det nast basta springvadret efter nastan regn & smakyligt.
Man ska ju anda hoppa in i duschen direkt efterat & kladerna ska ju anda tvattas.
Luften ar sa frisk & man blir liksom lite forvillad av att det regnar sa man tanker inte pa sa mycket blaj (som jag valdigt latt gor!)
Efter jag svirat om fran min lilla tur sprang jag direkt ner till mina pojkar eftersom det var partydags.
Jajjeman.
A hade bestallt supergod mat & en gudomlig tarta med fin text pa.
Lilla C:s vanner kom, dom som vi umgatts med mest under detta aret & vi hade det allmant mysigt.
Lekte & pratade.
Sa trevliga mammor ar det!
Jag fick ocksa presenter av min familj & som alltid borjar jag alltid grata.
Varldens finaste kort med en valdigt generos check.
Och det basta av allt var det underbara rosa fotoalbummet med kort fran aret som gatt.
Jag tittar i det nu nar jag skriver & minns varje kort, precis vad vi gjorde innan, efter & vadret..
Jag ar sa otroligt lyckligt lottad som har fatt umgas med dessa tva skruttar.
Jag har lart mig sa mycket & jag har fatt kanslor som ar sa starka sa det kanns nastan overkligt.
Det ar sa fint.
Jag ar sa tacksam.
Nya kompisen Rosie som vi pysslade ihop idag

Kommentarer
Postat av: Pappsen

ja du gumsan!

Du har haft ett år av upplevelser och erfarenheter som är långt utöver vad någon trodde när du åkte.

En tjej på 22 drar iväg till det stora landet.

Jobbar i en toppenfamilj med två charmiga gossar.

Reser runt tillsammans med andra tjejer och ser delar av landet.

Träffar sin livskamrat.

Fyller 23 år & firar jul i öknen.

Gifter sig och blir Amerikansk medborgare.

Flyttar till en ny lägenhet.

Ja jisses så mycket som hänt.

Njut nu av extra tiden du får med små prinsarna och ta väl hand om stor prinsen ;)



Kramar i massor

Pappa

2010-05-13 @ 09:43:11
Postat av: Hanna

Jag vill oxå gå på Barty!!!

2010-05-13 @ 12:31:56
Postat av: mammi

Jag gråter....så snälla dom är mot dej, hur bra du har haft det, hur bra allt kommer att bli. Kram och hälsa alla!/ Stolt mamma

2010-05-13 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0