Bella & Tyra show

Jamenvisst så sitter jag här, som alla andra torsdgar & kikar på programmet.
Inte alls lika skoj som i början så jag vet inte en om jag kollar klart..
Jag är tröööött.
Vet inte varför. Har ju varit ledig ett par dagar, men kanske är det för att jag saktat ner efter en väldigt intensiv jobb-period.

Imorgonkväll åker jag ju faktiskt redan hem igen, så jag får vila snart igen.
Skönt.
Längtar efter lite semester & bara slappna av.
Ta det lugnt.
Inget stressigt New York, inga måsten att städa, handla osv.
Bara njuta. Ta dagen som den kommer. Sola. Äta god mat.
Kramas massor med älsklingen varje dag.

Åh vad sönt det ska bli.

Kommentarer
Postat av: Jenny

EMMA! Kom tillbaka!

Ar glad att du ar hemma & njuter dock. Ar sa aaaaaaavundsjuk!



MJ affaren var underbar!

Jag ville ha allt!

Haha!



BLOGGA om vd som hander hemma Pemmi!

KRAM!

2010-05-21 @ 02:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0