Central Park

Jag var sa irriterad igar!
For en gangs skull slapp jag springa till taget & sjalvklart ar det forsenat 30 minuter.
Ughh..
Kom hem sent & borjade laga mat med en gang.
Supergod pasta som A lart mig att tillaga.
Vi kollade pa Valentines Day, som inte var bra alls & hoppade i sang tidigt.
Vaknade tidigt som vanligt & gav mig ut pa en joggingrunda.
Saknar verkligen mina rutiner som jag hade hemma i Sverige.
Nyss atit frukost & nu ska vi till Apple Store for att kolla vad som ar fel med min telefon.
Jag har verkligen varldens otur nar det kommer till tekniska prylar har!
Alltid nagot som kranglar..

Jaja. Det blir forhoppningsvis fixat idag & efterat ska vi till Central Park & slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0